måndag 24 december 2007

julafton

Då är det julaftonskväll,




morgonen började med att hela familjen fick vakna till 9,45,



då va det frukost med julklappsutdelning:



Min tidiga present av mannen:



Husqvarna 2000.



av min son fick jag 3 trådrullar:



Sytråd: Guld, silver och melerad i pastell vit/rosa/lj.blå till symaskin.



Av min dotter en rolig Te mugg







För kl 14 skulle vi till min svägerska på julaftons middag.



Mina julklappar i julklappsleken var:



Disktrasor och godiis! yeah!







Och kl 02,00 på julaftonsnatt ska jag vara i Lund för dotterns julklapp!



Avlämning till ressällskap för transport, till skidresa till sälen i 6 dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...