söndag 10 augusti 2008

2008-08-10

Detta kommer bli mitt nästa stora projekt....




This would be my next project.....



Sorry for my english....



it was not my part in school,



but i hope you can understand me.....



(and i´m trying to use goggle translation)







Tyvärr tycker jag bilderna är lite små,



så jag har förstorat dem till en bättre storlek till mig.







Unfortunately, I think the pictures are a bit small,



so I have magnified them to a better size for me.



Här finns Lynettes sida:



http://lynetteandersondesigns.typepad.com/lynette_anderson_designs/noahs-ark-.html







Här har jag ritat upp de redan utkomna....







Here, I have drawn up the already mercy ....











Jag jobbar på mina block,



syr lite på dem varteftersom färgerna passar



I'm working on my block,







I´m sewing little on them how the colours match



Då var det första blocket klart...



The first block is ready















Now is 3 of 6 block that is coming out, and ther is 6 more to wait for....



together 12 blocks to sew together.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...