onsdag 20 augusti 2008

Festilval avslutning

Då var det slut på malmö festivalen




årgång 24!



Och det blev en tur till dit.....



Mat på VictorJara ståndet,



deras burgare var hot men god.....







Efter en promenad med inköp av veckotidning för 10kr



och 12 sockar för 100kr * 2 (4:a i familjen)







blev det en tur till chokladfabriken igen.....



det blev chokladpudding gjord på egen



choklad med vispgrädde & kaffe MUMS!



http://www.chokladfabrik.se/



och egengjord choklad i paket med!







Sen promenerade vi vidare till hantverksgatan och sedan



stora scenen,



där var BWO och uppträdde med sina favoriter....



http://www.youtube.com/watch?v=42Snfvy7n0Y



Jättebra!







Sedan blev det en tur till bland knallarna....



och då inköptes vinterschalen.



När jag sen satt hemma i syhörnan och sydde



kunde jag se festivalraketerna i fönstret över Malmö



senkvällen 22,00....



SLUT! för i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...