tisdag 19 augusti 2008

Malmö Festivalen

Då har man varit på MalmöFestivalen




http://malmofestivalen.se/



och det blir bara sämre & sämre....



Meen dit måste man ju om man bor i Malmö....



Det blev lite inköp också:



Glasfusing smycken:







Ska på bröllop



och det vita hänget tror jag blir aktuell där.











Testade Föreningen VictorJaras Bod med korv och burgare...



smaskigt starka 45kr







I Malmö har vi ju en nerlagd Chokladfabrik
(som är lite pågång igen)
http://www.chokladfabrik.se/
och de sålde en pannkaka
med ljus/mörk chokladsås 20kr
(var ju tvungen att blanda....)
Underbart men kort.....självklart.
sen fick jag ju köpa något med hem till mannen
som jobbat hela dagen
hade själv fridag
& hjälpte till med bröllopsförberedelser igen på datorn.
Mini donuts 18st 30kr

så det blev kaffe när jag kom hem.



Men jag kanske inte precis köpte



vad man skulle tänkas köpa där!

Eller:
Att ha till bröllopet, lite glans i tyget som gjorde den lyxigare.

gick förbi pressbyrån som fått in denna
har ej kommit i min affär ännu!!
Var även inne på panduro,

rea på quilttyger
och de skulle plockas undan idag tisdag.....TUR!

Så det blev lite affärer med......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...