fredag 28 november 2008

Shopping

Har nu varit och inhandlat en ny quiltram,




det är mycket lättare att sy med den



för de finns mera utrymme att röra sig på...



Den lilla är en vanlig broderiram.







Lite skillnad eller?







Var inne hos Veronica@ och hälsade på



och det hade visst Anna med gjort



men vi gickom varandra....







Här är mitt arbete just nu.....



fin med vadd och bakstycke,



väntar bara in lite mera tyg till bårderna.....



Dom kom visst idag....







det blir 2 bårder och lukkekant....



Här är en video på hur det kan gå till..







Snar är dett dax för jobb....



känns som jag börjar 10,30 idag och slutar 23,00 på söndag!?!



Resten sover jag ju....



Ha en bra första advent...















Mvh. Lisbeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...