tisdag 20 januari 2009

Ångest

Go kväll, mina vänner!



suttit i flera dagar och funderat....



vi i min lokala sygrupp "sypresserna"



vissa är även med i Q&L-listan



ska träffas på lördag i min lokal och sy hela dagen....Jättekul!



och jag har inte vetat vad jag ska sy!!!



PANIK!!!















På min enda lediga dag,



var jag insatt på "obligaorisk" nätverksträff mellan 8-10!



är det ett skämt eller!?!



Kan säga att det var väldigt intressant faktiskt,



"Hjärnskadad!"



jobbar ju med personer med förvärvade hjärnskador



och hjärnan är helt otrolig...



så det bev ju en promenad vidare när jag ändå var i stan...



och var skulle jag om inte:







Ta en runda in till @Veronikas!



och där hittade jag lite godheter...



även hon blev imponerad



av min sammansättning av tygerna..







vad tycks?















fortsättning följer ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...