fredag 16 januari 2009

Bokföringsprogram

Tur man varit ledig idag....



suttit och testat olika bokföringsprogram.....



vissa knäppare än andra...







Men de innehåller en hel del nyttigheter



bara man kan förstå dem



så man behöver inte tänka för mycket själv...







Fastnade för "Wisma" väldigt lättförståeligt...



väntar även på en skiva



som ska skickas hem,



med en annan företags program...







satt och fejkade lite inkomster och utgifter...Hm



de gick ju inte att ta bort sedan!!



Fast det är väl meningen att det som står ska vara där....







Fick inte igång min E-legitimation



så att lag kunde skicka iväg min ansökan om FA-skattesedel heller....



Nuuuuuuuu!



fick jag igång E-legitimationen







och fick iväg ansökan till skatteverket...



då är det bara att vänta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...