tisdag 13 januari 2009

god jul!

Bara skojade....







men jag kommer att sy 2 "Block of the month"quiltar.



Detta kommer även att



bli en Julquilt



"A christmas wish"



för mig att mysa i,



i soffan till jul......















Den ska broderas,



vet att jag klagade på handsömnaden på Noahs Ark.....



Meeen denna är ju bara för sööt!







har redan förberett blocken och ska sy på remsorna,



sitter ju här overksam och har inget att göra.















Väntar på Noah och Debbie Mum



som inte kommer förrän i Februari....



Såå ja,



det får bli en till...







Snart väntar jobbet igen



och ikväll kl 21,00 går jag av



för 3 dagars långledighet...



Skööönt,



fast jag trivs med det nya jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...