fredag 9 januari 2009

Jag PIF:ar

Tack pialuttan,


jag hänger på....







Jag hittade en "PIF",



som jag självklart hakar på...



Nu är det dags för er, ta chansen!



De tre första kommentarernas ägare



får en "egengjord sak" av lilla mej...



Och då måste du även följa reglerna nedan



och fortsätta själva, med att "PIF:a"!





Här är reglerna:

Du ska göra något åt de tre första som lämnar en kommentar.

Du måste ha en blogg,

du måste skicka vidare till tre andra personer.

Du har 365 dagar på dig

att göra något passande till varje deltagare

och posta det till dem.



Så, SNÄLLA,

lämna en kommentar

så skall jag skicka något fint till Er......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...