lördag 28 februari 2009

Lite nytt i syhörnan

Lite nytt i syhörnan....
















Var på erikshjälpen iTrelleborg



och hittade en liten hurts



precis i min smak 40kr



"Liten med många lådor"



till linjaler, saxar, trådar, MM



Köpte ju även kvittorullar som jag läst om att sy scraps på....3st för 10kr















Var på Stoff & stil



och hämtade kataloger,



köpte lite diverse...



Min sykompis Anna´s favvo sax!















Så här fin ordning



blev det bland mina trådar..















Var sedan på loppis och fick parfym av mannen....



och antirynk kräm!!



köpte 3 paket a´10 spolar 3kr!



1kr / paket!!











Rea tyger från Maggies tyger & ting







Sen väntar



god mat:



Rösti med fläskfilé kantarellsås och lökringar















Ha en bra melodifestival kväll....



Har precis kört förbi Arenan i Malmö,



parkeringen började fyllas på då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...