lördag 7 mars 2009

Öq

Idag var jag på....




Öresundsquiltarna månadsträff



och träffade mina sykompisar från



"Sypresserna"



Inte träffat er på nästan 2 månader....







Det var riktigt trevligt....



min första sak att klura i morse....



Vad ska jag handsy där?







Meeen självklart hade mitt mönster



till Mars månad lagts ut på nätet



så snabbt fram med penna och tyg...



den blev färdig sydd nu ikväll...







Ulva Ugerup



berättade om sina quiltar



Mycket intressant att höra hennes berättelser....



















Gläntans tyger var på besök



och det kunde man ju inte undgå....eller?



Och såklart hundtyg till svärmor....







Snäpplås till portmonnä, kostar vanligen 50kr



i vår ordinarie quiltaffär...







Ha en fortsatt trevlig kväll i cyber...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...