torsdag 9 april 2009

Då blev...

Den sista arbetsdagen före Påskledigheten




snabbare avklarad....



ledig 5 dagar istället för 4...







Såå Jätteglad påsk



på er alla som tittar in...







fick gå in och ta ett nattpass istället för torsdag kväll



så nu är jag leeeedddiiiig!







och det blev en del snabbare färdiggjort



med....







Fick klart både lukkekant och block 4



i "A chrismas wish"



såå det var ju inte helt fel



att sitta själva hela natten,



&



ta en tur med moppen..



och ännu bättre är det när förvånade arbetskamrater kommer på morgonen (förvånade för att jag är där)







och man bara säger Bye Bye....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...