söndag 24 maj 2009

NQT 2009

Då är man hemma igen efter 2 intensiva dagar..



Med Anna, min följeslagare



&



er andra med....







mycket trängsel och promenader











åkte även spårvagn med sms-biljett....







När vi var på Gullheden och Quilstudion











Hade list träff på Allégården med Quilt & lapplistan...



Såå trevligt att få träffa er alla...



De missade namnen får ni gärna



hjälpa mig att fylla i....



Träffade även: Elna, Kerstin, Ane, Anette L, Annika, Liz...



Jätteroligt att träffa er med....











Träffade även Damer från..



"The Red Hat Society"







Mina vinster....







Och inköp....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...