torsdag 26 augusti 2010

Förberedelser

Just nu håller jag på att förbereda inför



syhelgen med "Tiorutorna..."







Har äntligen tagit mig i kragen och brytit upp min



"Bistro" JellyRoll







som legat ett längre tag....



















Hittade ett täcke som jag blev sugen på,











och skär upp massa bitar nu..



för att förbereda inför helgen



som jag dubbelbokat såklart!!







syträff på dagen



och 50års fest på kvällen,



blev även bjuden på kräftskiva



men den kunde jag ju inte tacka ja till!



hur bra fungerar det ihop....

















Tjingeling på er,



har ju lite att göra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...