onsdag 22 september 2010

Det har ju blivit en del misslyckande bankande...



Stansat för nära kanten,



för hårt,



för lätt,



för ostadigt....



Blir det för hårt är risken stor för sprickor



och då kan den brytas ...



Varför blir det aldrig lagom....











istället för ett "i" en upp och nervänd 1:a



missat ett "A" !?!















Nu har även mitt järn kommit....



och det är ju såå mycket lättare



& tystare att banka...















Och 2 försäljningar är klara.....Pust!



Har även hunnit sy i 3 blixtlåsar till grannen



i 3joggingjackor....



men något annat syende blir det inte just nu.....Måste banka igen....Hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...