onsdag 29 september 2010

lite sömnad emellan

Det har inte blivit




mycket sytt de senaste veckorna...



det mesta har gått åt till min



Namnssmycke webshot



och bloggen därtill...







Har ju fått en del smyckes beställningar att göra



och det är ju alltid trevligt,







Startat insamling till "Rosa Bandet"...











Genom försäljning av smycke...















och Änglar















Beställning:



en mormors julklapp till barnbarnet "Olivia"











och såklart lite påfyllning på lagret..







Men Bella med mamma(min arb.kamrat)



var i butiken och hon beställde en mobilväska



som skulle bli den "Snyggaste" bland klasskompisarna...



Så jag fick ju sy lite idag,



fick även en beställning på en från en annan arb. kamrat....







Min telefon gick ej i den...



men hoppas den lilla damen blir nöjd



Hon hade även köpt ett pennfodral i butiken som jag sytt...







Det måste vara ett av dessa...Med katter...







har även legat sjuk såå dagarna har gått....



men nu är jag nästan iform igen...







Tjingeling i cyber!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...