söndag 5 september 2010

Symässa i Malmö

Då är man hemkommen




från symässan i chokladfabriken i Malmö...







Får verkligen säga att



det var en stooor besvikelse!







lokalen var liten förut



meeen denna var ju ännu mindre!



tror det var 7 utställare....







Såå ni som inte kom dit



missar verkligen inget...



















Men shoppa fick jag ju ändå...







Färg & form sålde tyg för 80kr/m



det var ju billigt,



så några 0,5m tyger kom med hem,



orange broderitrådar har jag letat efter lääänge,



svårt att hitta..



så en del köptes ändå på mässan







men sen gick jag vidare



och tygrullen hittade jag på loppis,



perfekt att ha ibland till baksida!







trots allt en trevlig dag, och nu har jag både tid och tyg,



så nu kan jag ju syyyyyy



(Tog ju semester idag för mässan!)







Tjingeling ute i cybern....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...