söndag 5 december 2010

2:a advent

Då är det andra advent








och helgen har gått i sömnadens tecken....



vi har haft "sytillsammans" med "Linneas sykul forum" på nätet







och sytt bak/jäsdukar, fick ju inviga dem med...







Jag har ju bara 10*10 & 10*17 ramar så det blir lite trixande



när man ska få till broderierna...







2st bakdukar blev klara i helgen....







har även broderat fler handdukar...



Men även fått en:







Akut beställning som nu är klar....



att leverera...







Så det har varit en trevlig helg, har även varit i butiken







och där gick det med plus denna månad... Roligt!



ha en fortsatt bra kväll ute i "cyber".







mvh. lisbeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...