tisdag 28 december 2010

Ledig måndag

Då är det fridag efter julhelgens arbete...








det är nu "sy tillsammans" på Q&L listan.



Vi syr Mugrugs = Mugg matta/underlägg,











Ännu har det blivit 4 set, men fler är pågång...



har inte sytt fast kanten ännu,



på 3 av dessa är det bara handsömnaden kvar



som ska göras imorgon...











Här testade jag att sy kanten på maskin



men jag tyckte inte det blev bra



så det får bli det vanliga, handsömnad...















har även 2 bakdukar pågång...







Min ena arbetskamrat beställde en



och sen kom nästa och ville ha 2st...



så här är broderier



och lukkekanten kvar att göra...



hoppas hon blir nöjd med mitt tygval...







Ha så trevligt vid symaskinen,



för det har jag...







mvh. Lisbeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...