lördag 20 september 2008

2008-09-20

Var på kurs idag på Quilta/Färg&Form i Malmö



Fick lära mig 3 olika fotoöverföringstekniker....







Frihandsquiltning av foto.







Överföring från OH-papper till tyg.







Utskrift på organza tyg: ExtraVorganza.



Finns lite tankar om framtiden,



men bilder kommer senare.........







Då har det blivit mycket klagomål på kursen......



så jag fick mail om att kursen kommer att bli en gång till....



såå fortsättning följer,



vi kommer att få färdiga foton inte egna som det var sist...



det blir iallafall den 9 nov.



tur att jag är ledig.....



jag har ju fått nytt jobb, och har introduktion på vardagarna



och slipper då några helger på det viset....



Ha det gott och jag återkommer.....











Denna gjorde jag till min dotter sist med hennes foto...



hon blev väldigt överraskad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...