fredag 21 januari 2011

Ojoj!

Här har varit över 1000 besökare! Helt otroligt ju... Roligt att så många folk tittar in hos mig...

Igår var jag ju på syträff och skulle packa ner vad jag skulle ha med mig...
men jag hittade ju bara hälften!! Här är sådan röra efter hela hösten och sömnaden av mina 3 toppar!
Så det är nog dax att låta denna sida vila lite, och inte få ta all min tid som den gjort de senaste veckorna.

Utan ta och städa min syhörna och få lite ordning så man hittar vad man vet att man har, "Men var!"
Det är tur att man har flera dagar ledigt så man hinner med att göra detta för det är verkligen röra...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...