lördag 4 april 2009

Snopet

Avbokade min maskinquiltningskurs




för att gå till en quiltförening och träffa kompisarna....



Men det blev inte som jag tänkt



Är inte medlem ännu men med 2,5 mån kvar



trodde jag att jag kunde betala en större dags avgift



(vilket man kunde första gången)



men det fick man bara 1gång,



så det blir att vänta till hösten för årsavgiften då....



(Lite sent att betala årsavgift på 500kr för 2,5mån)







så jag shoppade hos den gästande butiken Annalunda



innan jag bestämde mig för



att inte bara sitta och vänta på svaret...







och körde till stoff & stil istället.....



där var inte så mycket folk så det gick snabbt!











och sytt ett beställnings förkläde/haklapp till vuxen



(vattentätt tyg mitt fram)



om det är till belåtenhet väntar 1 blå till och 2 gröna till...



















Har sedan fått mönster från LinneaArtline



och väntar på 2 broderivinster från en tävling hos henne...







En tråkig början på dagen



men min balkong blev med städad



och jag har suttit ute i solen,



såå här har hunnits med mycket...







och sonen tog sin första privata körlektion i vår !



de var ute och körde i flera timmar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...