söndag 16 januari 2011

Usch!


det blev lite mycket nu...
men det är ju bara början på året!
har visst lite för många projekt igång nu!

  • Är ju med i utmaningen och gjort mitt första av 2 klart,
  • Har mitt överkast,
  • Ska handquilta mannens blå quilt i Sns-tekniken 
  • Och sen började jag ju på en bistro quilt när "Tiorutan" hade syhelg...


Mitt överkast

Min "Bistro" quilt....
Måste till @Veronica och ha mera grått!
vadd och baksida...

Det blir nog att ta det lugnt, så jag får bli färdig med dessa
 innan det blir något nytt projekt
trodde inte jag hade såå mycket liggande...

Sen ska vi inte prata om småprojekt!
det finns en del av dem med!

Dukar som ska ha lukkekant
eller där den ska sys förhand...

Varför lägger man dessa åt sidan?
det är ju roligare att få de färdiga ju,
fast det har väl kommit något roligarer ivägen...  ;)

Jag får nog smyga iväg och slippa tänka på detta nu....  ;)

Mvh. Lisbeth

2 kommentarer:

  1. Ibland förstår man inte sitt eget bästa. Det blir ju så himla trist att ha en massa "nästan färdiga" saker liggande, men vi verkar vara många som inte kan låta bli att hoppa mellan olika saker.

    SvaraRadera
  2. Man blir ju så splittrad när man ser nya tyger och mönster, och börjar på nytt..

    SvaraRadera

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...