lördag 26 mars 2011

Stora symässan 2011

Idag har jag varit en tur på stora symässan i Malmö.   
där träffade jag en del sykompisar:  
Carmen, Eva, Åsa på Quiltpassion, Veroniqa på @Veroniqas.    
såg på modevisning, blev sminkad,  
kollade in och fick demostrerat en ny tänkbar maskin som jag önskar mig av mannen... 
Och en del blev shoppat,  fast inte de två saker jag tänkt mig...  
12,5*12,5 inch linjal och skärmatta i A4 format.   


Lite mönster, prenumeration på FQ, lite tyger, foundation, stödstrumpor!?  
En bok, stansbara ringar, mönster kit och tyger...  

Jag är nöjd men väldgt trött i ben och rygg....  

vi kom dit 9,30 
gick därifrån 13,30  
och fika hann vi med...
Så då fick vi vila...

1 kommentar:

  1. Du verkar ha haft trevlig ! Själv hann jag tyvärr inte köra ner iår men nästa år då så....vi kanske ses :)

    SvaraRadera

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...