lördag 19 mars 2011

Träff med tiorutan....

Då har "Tiorutan haft månadsträff..."

Det är alltid lika roligt att träffa er!
Och saknar er otroligt
om jag inte har möjlighet att komma pga. jobbet.

Meeen idag när jag skulle köra
kom det både hagel och snöblandat regn,
det resulterade i ishalka när man gick!
Men både dit och hem kom jag helskinnad....
Turligt nog kom alla hem helskinnade
även de utombys...


 Eva och Lotta


Månadens sömnad,
Hönegrytlappar att pryda köket med!
Näbb och ögon och lite quiltning saknas...


 Ingrid, Inger och Lotta


 Lotta och Kerstin


Och Carmen ska prata om nästa månads projekt...
så nästa månad blir det 2 projekt... Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...