fredag 29 april 2011

då fick jag....

Då fick jag mycket gjort idag....

Tog först en tur till Panduro outlet, 
fick inhandlat kartong till att skriva priser på i butiken 
och säkerhetsnålar till prislapparna

Köpte pastasallad, helt underbar i ett litet hus
på vägen till Svågertorp och Stoff &; stil...

Sen gick vägen till Butiken där jag fikade med Barbro 
innan jag började med att "kasta påsken ut" ur skåpet...

Innan resan gick hem blev det en tur till en gammal vän
där det blev ett flak med hemmavärpta ägg
och 5 handdukar att maskinbrodera på...

och nu sitter jag och precis ätit Kycklingtaco
och nu har fredags mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...