tisdag 14 juni 2011

sista dagen...

Då är det sista dagen innan verkligheten kommer ifatt mig igen....Jobbet kallar!
Här har det varit både 47-årskalas, Student och 20-års kalas på 1 vecka... Pust!!

 Det blev både "Flak" & "Cabbe" 
från St:Petri skolan i Malmö
För Prinsessan!
4 år är nu slut...
  Sömnad har det inte blivit mycket här....
men beställningar på namnsmycken bara ramlar in....
Fyra smycken 
som ska ges bort av köparen 
och ett till henne själva...

Mitt nya halsband...
En beställning..
 en till...
Och ytterligare....

och en till är klar....

Nya nappband och jättesöta knipsare med nallar....

och nu packas det för sydag i helgen med mina vänner....
Här är förberett för 2st väskor, en från päivi och en christls modell
snäppbörsar omgjorda till christlsmodell, 
om jag hinner och lite annat....
hur många timmar/dagar ska jag vara borta?
tja, beställt blixtlås, 
om de inte kommer 
får jag ju börja på nästa projekt tills det tar stopp 
och sen nästa...
Var ju hos @Veronica i fredags
och handlade till det ena projektet...

Det ska bli såå trevligt att komma iväg.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...