onsdag 17 augusti 2011

Hösten...

Nu börjar höstterminen närma sig,
om 2 dagar har "Tiorutan" sin första träff 
efter sommar uppehållet...

Fick lite lappsjuka ikväll 
efter allt med klädsömnad jag haft... 

 
Sydde ju vidare på denna


 Skar 90st,
2tums lappar...
men kniven var inge rolig att skära med,
kom på att jag köpt en ny av en sykompis...
Den var en dröm att skära med,
varför kör man med slöa knivar....?


Börjar sy ihop en massa 2 tums lappar
och mäter på den förra lappbiten,
så var nog de 2,5-3tums...
men vad gör väl det i slutänden...

Så nu har jag 2st oformbara historier 
som ännu inte är klara,
det saknas fortfarande 22st
2tums lappar ännu...
men det får jag fixa imorgon...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...