torsdag 4 augusti 2011

Tygbutik...

Sy tarmen drar liiiite...
men det är inte så mycket att göra åt det
när man är på semester..
för första gången har jag jag både dator och internetuppkoppling med också,
vilket brukar vara bannlyst annars...
symaskinen fick jag inte alls ta med! 0_0
för då följde inte mannen med...Hihi!

Var ju på kolmården och åkte linbana över safariparken
Såg delfinshow och mycket annat

 Linbana över savannen
 Delfinshow
björn med ungar...

Men självklart drar sytarmen...
ska köra till söderköping i dagarna för där ligger jofotex
tänkte sy lite mössor,
har funderat länge på detta 
och hittade även ett mönster till detta...

så det ska bli roligt att kolla in lite mjukistyger där...
och sen komma hem och sy vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...