onsdag 14 september 2011

Symaskinskurs...

Hej på er!
jag köpte ju en nu maskin med broderienhet, 
och fick då en  kurs på köpet,
den skulle bokas efter man haft maskinen ett tag...
såå ikväll är det dax för kursen.
symaskin, broderienhet och dator ska med...PUST!

men det är jobbigt att packa alla dessa saker.

För det är en stooor maskin,
så jag har letat efter väskor...
pratade med BeGe-sy,
där jag köpt den men de har inte hört av sig 
så det finns nog ingen i den storleken...
lite knäppt! och ingen huv/skydd heller till den..
Men systersonen hade en väska med hjul i ena sidan
som var för stooor!
så den passade mig perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...