lördag 28 januari 2012

Lite nytt sytt...

Här blev lite nytt sytt de senaste dagarna,
Sylusten börjar sakta komma tillbaka...





4 nya blöjförvaring har sett dagens ljus...


Sydde 2 mobilfodral "in hoop",
Härligt när det blir så bra!




Min nya Prym tång testas rejält!
är mer än nöjd...




Garn förvaring till ett nystan




och till två...




Här ser man den stängd med öljetter för tråden...
trycknappar i stägningen
och band på baksidan för att bära/hänga upp den.


Idag blev det en tur till stoff och stil, Rusta och Netto!
så nu är mönster och blixtlås inhandlat till Onepiece, 
nya tryckknappar till prymtången
och flera blixtlås....
Nytt strykbrädeöverdrag.

1 kommentar:

  1. Håll i sylusten så att den inte försvinner igen. In-the-hoop är bra för att sparka igång lusten har jag märkt.
    Rebecka

    SvaraRadera

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...