onsdag 26 november 2008

Mannens önskan..

Mannen kom med en önskan om en julquilt!?!




Hm. Har julen gått han på hjärnan!







Så jag hittade ett fint tyg hos Ylva på Ylvas Quiltrum....



http://ylvasquiltrum.se/







Så jag hoppas det ska passa honom...



(Meeen berätta inget för han vet inte....)







Såå nu börjas det i hemlighet, HaHa



Hittade ett mönster i FatQuater



till Charmpacks som kommer att användas..















Såå.... fortsättning följer......



Ha det bra där ute i julstöket....







Här kommer lite fortsättning...







Här försökte jag få fason på rutorna....







äntligen hopsytt...



sen ska det på 2 olika tyger och lukkekanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...