söndag 18 januari 2009

Ännu en utmärkelse

Tack Carmen


för denna fina utmärkelse...



2 st på mindre än en vecka...

och man svävar redan på moln

inför ev. företagsstart....

Tack ännu en gång...



översatt med språkverktyg.....



"Den här bloggaren investerar och tror i närheten

av det utrymme, tid och omständigheter!

Denna bloggaren är ovanligt charmig och söt,

och syftet är att hitta och vara vänner.

De berörs inte med utmärkelser och självsäkerhet.

Vår förhoppning är att när obligationer för dessa priser är i bitar,

kommer att få ännu mer vänskap propagera.

Ge lite extra uppmärksamhet åt dessa!

Ge denna utmärkelse till åtta bloggare som måste välja åtta nya. "















originaltext:

“Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye."



Då vill jag ge vidare till:



Kerstin



Linblomman linnea



pialuttan



Ullis



skumnorpan



quiltfarmor



marie



Annika







Okej! detta var inte det lättaste



men jag fick ihop det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...