onsdag 4 februari 2009

då är jag igång

Då är jag igång....
















Fick klartecken igår att jag startat



"Ensild firma"



Meen vilket jobb....



fixa bokföringsprogram



(lite invecklat att sköta utan det!),



avsluta hobbyförsäljningen,



Påbörja företaget



(måste ju även bokföra förhand pga ev. data problem),



Höja priserna i webshopen för nu måste ju momsen med också,



kolla lagerinnehav



(och där finns ju en del !?!),



Göra reklam.....



För det fanns ju en anledning



att jag valde att göra detta....



Min svägerska ville ha uppsytt en del på sitt/mitt gamla jobb,



och det gick inte utan F-skattsedel.



Så det kommer kanske lite mera jobb nu.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...