lördag 21 mars 2009

De senaste dagarna

har jag väl inte sovit bort (men nästan!)




I torsdagskväl l



träffade jag mina kompisar i



"Sypresserna"



meeen fick inte ändan ur vagnen att göra något....



mer än att visa mina alster som de inte sett



"Live"....







igår hände inte så mycket mer än tv tittande"Yes!"



Tv:n var ledig.....











Fick köpa lite mer bottentyg på stoff & Stil



till min skrapquilt



och nytt knivblad är ju inte heller fel!







Köpte 2 lotter idag när jag var på Mobilia,



till förmån för Bröstcancerföreningen.







Det var ju 2 nitlotter...



men lite roligt under tiden man skrapar....







Baby quilten:



är det quiltning efter förslag från Eva i "Sypressena"



quilta utanför stjärnorna,



och kantband som är kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...