måndag 30 augusti 2010

Beställning gjord...

Då har jag anmält mig till kurs




hos @Veroniqa...



den 9/12



jag har beställt tyg från USA!











Denna packen är till kursen...



som jag hoppas komma med i...















Denna hamnade med av bara farten....















Och denna kunde jag ju inte vara utan.....



Kaffe Fassett....







Men det är inte klokt,



tygerna kostar mindre än hälften



att beställa där....



och nu får man hoppas



de inte fastnad på Arlanda igen....



sist fastnade de



men jag slapp betala tull på dem...



beställde igår



i morse var de redan påväg......



Yippie!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...