måndag 20 februari 2012

Ärmstrumpor...


Min första socka ser ju hur rolig ut som helst  
så jag började med en ny,  
då fick jag ju med dra upp den roliga ;)))  

Min strumpa lite längre...  
ser ju ut som en ärm och mudd!  inge bra alls!  
Så jag får leta vidare efter ett bättre mönster  som passar mig!!!  
Vill inte ha ärm strumpor... Haha! 

 massor med stickor och strumpstickor 
 finns i mina gömmor...  

Ännu flera,  
Virknålar och stickor i fodral...  

Hittade ett cd-fodral  att ha min rundstickor i  
Finns ju ett antal!  

Min kofta anno 90-tal  men bara 2 ärmar kvar  
så den ska nog kunna fixas...  
så den blir färdig.  

Halvfärdig lovvika vante  

Tjingeling i stickträsket....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...