torsdag 24 april 2008

2008-04-24

Här har det varit tyst från mig......




fick en infektion som satte sig på balansen,



blev ordinerad pennicillin, rinexin och näsdroppar,



låg i sängläge i ett dygn och kunde inte gå ur sängen



men nu är det yrselanfall lite sporadiskt under dagen.....



Idag kom iallafall sylustan lite,



brukar glömma min viktmedicin när vi skall till stugan



så nu har jag sytt ett komihåg till mig som ska ligga i stugväska



(i den förbereder jag alltid i)



men medicinen tas varje dag så den kan ju inte packas i förväg....Hm.







Här är min lilla söting med innerfack:







Jag bara läängtar till stugan nuuuuu!



när solen tittar fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...