torsdag 22 maj 2008

2008-05-22

ja det har det blivit,




har sålt ut en del hobbymaterial på tradera



och haft en del beställningar i shopen



och sytt en del nytt till shoppen med



tex. baby klänning och hätta, näsduksfodral mm.



En tur till stugan blev det,



är en strandtomt så vi har badstrand bakom huset.



sov där själv i 2 nätter,







skönt! hade fridagar och passade på att åka dit,











sydde kant på 2 dukar







och lite annat (vi har ingen TV där).







Här inne har jag min "bod" när jag är i stugan



Lite provisoriskt men om någon vill titta in är man jätte välkommen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...