fredag 13 juni 2008

2008-06-13




Då var man anmäld till att stå på hantverksdag



och kanske få sälja lite av mina alster.....



så nu får maskinen gå för fullt,



spishanddukar, näsduksfodral, grytlappar, nessecärer, saxfodral....



lite av det som kommer att finnas där hos mig,



lägger upp bilder eftersom de blir färdiga....







Här kan väl vara lite gott & blandat, hund, katt, golf, frukt, kaffe.....



och även gjort så det finns kombination grytlapp/spishandduk















"Mini" vinda inhandlades för att ha på marknaden + bord?



Vad tycker du som tittar in?







lite annorlunda.....



det bara poppar upp mer och mer i huvudet till marknaden...



det senaste är mina grytlappar i ny form:















Dessa gillar jag och kommer att fortsätta sy till försäljning i min bod senare.....



sen ska det ju passa med spishanddukarna med så man kan köpa "set".



Ha en fortsatt bra dag, snart kallar jobbet igen 14-21 sen är jag ledig till lörd. 7,00.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...