torsdag 19 juni 2008

2008-06-19

http://se.41q.com/

Då var det dags för en personlighetstest.....

Så här är jag och detta ska jag välja i yrkeslivet:
Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga.
Sätter oftast andras behov framför sina egna.
Stabila och praktiskt lagda.
Värdesätter trygghet och traditioner.
Välutvecklat sinne för form och funktion.
Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet.
Extremt lyhörda för andras känslor.
Vill vara till nytta för andra.

Detta får andra svara på........

Kärriärer som skulle kunna passa dig:
Inredningsdesigners, designers,
sjuksköterskor, administratörer,

operativa chefer, sekreterare,

förskole- och dagispersonal,

socialarbetare, personalvetare,

juristassistenter, präster,

kontorsansvariga, affärsinnehavare,

ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän,

trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare,

hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.

Kommentar:

Jobbat på förskola,

nu inom vården (Lss)

och en tid som samordnare(kontor)

Designer?! Tja jag syr ju en del och gör smycken.....
Lite roligt för det stämde en hel del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...