måndag 7 juli 2008

2008-07-07

Då var det vardag igen....




Stod på marknad igår och det var såå roligt!







Meen jag har sovit i 11 timmar och har ont precis ööverallt!







Fick även en omändring på ett par örhänge mitt i det hela,







så jag fick skicka iväg kunden,



för att komma tillbaka lite senare.....











Fick ju även handla liiiite.....



2 broscher och 1 par örhänge i emaljerat. 2*38 och 52 kr,



Tokbilligt......







I skåne mååste vi bara ha spiddekager, (spettkaka)



så jag köpte dessa 3 små gulliga(jämför med trådrulle) 50kr



olika smaker på: naturell, päron tror den sista var jordgubb,



ska smaka ikväll.







och såklart skulle jag ha Äggakaga me´fläsk (fläskpannkaka)



&



Drickablanning (svagdricka)



fast det sista dricker inte jag, smakar öl....



tog mjölk istället som kalv man är.....







Det regnade när jag körde iväg på morgonen (hade inhandlat pressening)



men blev en underbar och varm dag med lätt vind.



och en heldel klirr i kassan......



Nyfikna.....







































mer än 1500kr



Helt otroligt.... men såå roligt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...