onsdag 28 januari 2009

bonizMina tyglådor

Idag har jag




försökt få lite ordning på mina tyger,



Var på Biltema idag och köpte plastbackar med lock....



för mina kakburkar är liiiite trånga nu!











här har jag sytt ihop alla blockens första söm....















Löpande band.........















Ungefär så här kommer blocken att se ut















2 olka förslag....















Löpand band.......2!















Här syr jag ihopa scraps trianglar till något....?











Tyckte den blev lite för liten....











så jag gjorde en uppsättning till ikväll...















Så nu är där 10 stjärnblock



och massor av scraps kvadrater.....



Till: inte vet jag......



kanske en bård,



det återstår att se....



Nu får nog detta projekt vänta



tills det är ny träff i Februari på Quilta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...