tisdag 27 januari 2009

Moda university på quilta

Då var kurserna igång igen...




Anmält mig till Kurs på Quilta



med Moda´s mönster och tyg...



(enda kurs som sträcker sig över hela terminen som jag kunde gå!!)



sååå underbar de är!







Här är mina Moda tyger



som fick följa med mig hem...



2 charmpack: Collections For A Cause



och lite FQ.







Här är början på mitt arbete...



på 3 tim gjorde jag allt detta!



skar ut tyg och nålade till nålarna tog slut,



fikade kaffe med go kaka



men vad skulle min trotjänare med och göra....



jo, bara vila på bordet inkopplad men inget arbete för den!



Sydde inte ett stygn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...