söndag 22 februari 2009

BbbbRrrr!

inte nog med




att det snöar och är allt ute...







i huset där jag bor har en



säkring "gått"



så vi och grannarna har varken värme eller varmvatten



BBrr!







duschade i fredags och i lördags innan jobb



skulle jag sätta in stortån i duschen....



den krymte nästan, iskallt vatten!







Tur att man jobbar och kan duscha på jobbet...



tal om måndag eller onsdag



innan de fått tag i en ny säkring.....



















Denna manick försöker hålla värmen till oss



i vår stora etage lägenhet....



men de fungerar ganska bra....







Tur syrran bor 3 gator bort



så annars får man nog "vållgästa" henne







Ha en bra söndag....



packat duschgrejor



för snart väntar jobbet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...