fredag 20 februari 2009

Min Moda duk

Min Moda duk...




är ju ett kapitel för sig själv....



hur jobbigt är det egentligen att sätta ihop någr rutor??







Jättesvårt.... eller!











Så här. eller















Såhär...















eller....















såhär....















eller...















såhär....















Nu får det vara slut....























Såhär blev den......















Efter mycket mixtrande



och diskussion



med dottern och hennes pojkvän...



Är den nu ihopsydd!!



och ska ej delas igen!!







Hoppas ni orkar med mitt velande



och jobbet väntar på mig i morgon



så det blir inget syende i helgen...







Ha det gott i cyber.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...