måndag 16 februari 2009

hej på er, snörvel!

Sitter här.....




Dunderförkyld







näsan är som en tappkran!







ont i huvudet och kroppen.....















Har varit på skatteverkets infoträff,



vilken jag verkligen kan rekommendera om man funerar på att starta företag.



men alla siffror, kvitto, kolumner bara snurrar....



meeen det ska nog ordna sig det med!



och efter alla försök med bokföring på datan



blir det den hederlige



"Kassaboken" som vinner....











Började med lite massproducering i helgen med,



men fick avluta mitt i



för orken försvann



och huvudet började, dunka dunk!!









Stugan för sommaren är prel. bokad



3 rumoch kök och nära till en tygaffär.....HaHa!



(nu fick jag till det va!)







Ha det gott i cyber och håll er friska!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...