onsdag 18 februari 2009

vilken sits!

Idag känns kroppen liiite bättre,




fast inte helt OK!



sitter och spånar på nya saker till min



"Bod"



Min vännina gav mig en del förslag.....



Tack Marie!



vi jobbar ju inom samma yrke,



så jag har väl också tänkt åt det hållet....



Men det svåra är att få rätt tyger till alsterna,



tyg med uppsugningsförmåga



och ej släppa igenom väta,



sköna mot huden etc.







Här är iallafall 4 olika tyger som jag beställt:















Jaa ni ser,



det är inte lätt i min hjärna just nu



och därtill kommer alla



debet och kredit på det....



konstigt att huvudet bankar..HaHa







Ha det gott i Cyber...







Lisbeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...