onsdag 25 mars 2009

stor order

Då kom storordern till min firma....








Skall sy 2 draperi 150*225 cm



3 gardiner



8 haklappar....



Dom plockade fram det ena jobbet efter det andra



Uj Uj Uj



liiite stressad att sy så mycket



till andra....







beställt delar av tyg till haklappar



hoppas resten finns på "Stoff & Stil"







Fast de vill även ha pyjamasar...



får se om jag ger mig på detta







meen nu är hälften av haklapparna sydda,2 draperi ...







så nu är det snart dax för våfflor!!!



Våffeldagen!!!











Ha en jättebra kväll alla!







Mvh. Lisbeth som käkar våfflor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...