fredag 27 mars 2009

Sy mässa i Malmö

Här stötte jag på en massa quiltkompisar....



Inger, Lotta, Lola, Eva, My och ännu flera....



såå roligt att träffa er!



Jag satt i öresundsquiltarnas monter



och sydde en blomma







sen köpte jag et "Kit" till en annan blomma.



3 linjaler fick följa med hem,







Lite tyg,



och jag bara älskar Hortensian!







och lite annat smått & gott!







Denna packe fick jag ...







Jag är ju med i Tappa.se nu



(Jag är friskvårdsinspiratör på jobbet och fixat dessa till alla 14 anställda)



Så det blev en del steg idag!







Det blev ju även lite fika med



baguette, kaffe och en morotskaka...







Sen bar det av till stan och frissan...







nu väntar jag på snabbmat(hemkörning)



och en kall cider!



för det är bara jag och sonen hemma ikväll!



Såå då är det fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Knyppla...

I 30 år har jag haft en tanke att lära mig knyppla , nu äntligen tog jag mig i kragen och buda in "lite" saker på tradera! Det ble...